Utbildning

Idag var vi på hudvård och make up utbildning och det blev en heldag av detta. Lämnade hemmet kl 9.30 och kom hem 21.30.
Det blev medtagen lunch- pastasallad mes kallrökt skinka.
Och vi avslutade med pizzeriabeaök i Dalby samt kaffe på espresso house.

Här är lite bilder :)
Här sitter de flesta och sminkar sig, förutom Uffe, min sambo, där fick jag rycka in som försökskanin för hans allra första sminkning ever!

Så här vacker blev jag innan aloe Vera våtservetter åkte fram för borttagning.
Stolt "makeup-artist" visar upp sitt verk
Jag tog snabbt fram penseln och "rätta till" hahahha yes ögonbrynen SKA plockas!!! 

Damen som höll i utbildningen till ära, som är ett enormt stöd och motivation! ❤️
Sedan åt jag skit på pizzerian i Dalby. 

Avslutade med ett foto på mig o mini innan sen läggdags! 

Så nu har vi myst upp oss i soffan med:

För att avrunda dagen, nattinatt! 
I Love My job!