Mingelkvällen

Igår hade jag över lite vänner och vi testade olika viner samt käkade lite tapas. 
Tyckte bordet bjöd in till frossa haha tur vi va några stycken som gotta oss. Idag ligger jag och tänker på att inte tänka på kalorimängden samt att jag borde ut o röra på mig men jag orkar faktiskt inte. Latmasken vann idag tyvärr. 
Här är det glada "spridda" gänget. 

Och så här såg egot ut haha



Tänk er! Om en ca vecka åker vi, helt ofattbart! Jag har inte varit utomlands sen 2006 tror jag det va så nu jäklar i det ska det njutas.  Hehe puss på er! 


Vi har även bokat in en studieresa i slutet av november till Turkiet. Vi behöver verkligen tiden med varandra efter allt jobbigt vi gått genom och jag hoppas att det blir en fantastisk nystart med Bulgarien för oss. 
Det händer massa skoj i höst. Vi ska på dansshow nästa helg. Se Jesper Rönnerling i oktober.  Det blir en händelserik höst i många aspekter. 
Min fina, fina älskling! Resten av året kommer bli vårt år!