God kväll

Jag är fortfarande kass men jag har lyckats ta mig ut på långa promenader och hållt kosten bra fre/lör. Fredagen gick vi 8,5km resten är samlat hemma. Riktigt skönt!
Idag har vi lyckats gå ännu mer!!
Så jäkla nöjd trots hostan!
Både mat och träning!! Ändå gottat oss med en bit choklad! 

Vi tog en promenad på kvällen och sprang på världens sötaste katt som nog va lite på vift. Alldeles för fin i päls och sjukt tam för att va vildkatt. Men inget halsband. Snälla kattägare ta på halsband OCH chippa!!! 
Den va så söt men skadat ögat :(

Ja visst ja maten i helgen 
Fre: marockansk kyckling med oliver och matvete
Lör: brunch: ägg och bacon samt havregrynsgröt 

Middag: hemgjord chiliconcarne med råris! Och hemgjord pizzasallad


Gonatt! Imonbitti blir det promenix och vägning! Gör mig OCH gubben. Se om jag får dela hans resultat här :)