Planering

Det är spännande detta, en nystart med kärleken och ett gemensamt projekt förutom huset och framtiden såklart. Att bygga upp något tillsammans och gynnas tillsammans kan nog inte betyda mer än ett asbra koncept. Vi har ett tufft men roligt år fram över om vi ska nå våra mål som vi satt! 
 
Visst är det så att vi har våra isuues precis som alla andra par men vi jobbar ständigt med dem och med oss själva. Det tror jag alla människor behöver göra istället för att ge upp så lätt. Just nu är jag en pain in the... Ja ni vet, men samtidigt så finns där en orsak och samtidigt är vi båda medvetna om det och tar itag i det som vi enskilt kan göra och tillsammans. 

Huset går sakta men säkert men vädret har inte varit på vår sida. Tvättstugan blev fin men måste tyvärr göras om - men så är det - gör om gör rätt. 
Hallen är nästa projekt.  Sakta men säkert ska detta bli en trygg och underbar tillvaro för oss. Ju mer vi arbetar tillsammans desto bättre kommer det bli. Jag måste arbeta på ett nytt synsätt i huset och tillvaron.
 
Lite mer spännande saker händer på fredag så jag hoppas jag kan komma med goda nyheter till er. 
Det här är min bibel eller en utav dem. Jag försöker verkligen leva som jag lär. Universum ger dig det du vill ha. Nu ska jag försöka hitta nåt nytt gott recept att laga ikväll. 
 
 Ha en underbar men regnig Onsdag!
 
/Just me