Utflykter, vikt och hår!

I onsdags åkte jag och min väninna med mini till Ikea. Blev dyngsura på köpet men humöret på topp ändå haha... 




Fyndade lite små lådor till mig och mini för lite ordning och reda här hemma :) 
Sen i torsdags va Bolibompa här i stan och hade lite show :)
Yankho och Daniel.

"Moster Lillan" Pernilla köpte en bikini till mini haha ja.. Jag vill egentligen inte hon ska ha det men haha hon va överlycklig och väldigt omtänksamt och kul. Den va ju jättefin! 



Sen åkte till den blå planeten igår. Blev måååånga km att gå hihi bra dock. Sammanfattar  med lite bilder.






Så rolig fisk hahah.. Tror det är en noshörningsnåt :) 

Lite suddig hammarhaj :)




 
Hahaja vi kan inte vara normala ❤️ 

Kompisen Sven-Arne.haha


I "tuben"

Sen har vi vikten. :) 



Det går neråt. 
Ja efter min viktuppgång så ökade midjemåttet med till 114cm, men nu är det nere på 97,5cm igen :)

Jobbar på hårt på Mitt delmål :) 


Sakta men säkert ska jag ta mig ner till 67kg!

Och sist håret som skulle bli mörkare haha.. 
Men blev guldigare. Så får jobba vidare på det!


Imorgon ska vi till tivoli. Borde göra muffins men kollar Rio2 med dottern så får baka när hon lagt sig haha... 

Ha en trevlig kväll!